Wysyłka i Dostawa

Niniejsza polityka ma na celu zapewnienie jasnego zrozumienia naszych zasad i procedur wysyłkowych. Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie prosimy o uważne zapoznanie się z niniejszą polityką.

Wysyłka, czas realizacji i terminy zamówień

  • Najpóźniejszy termin składania zamówień: 00:00 (GMT+01:00) czas środkowoeuropejski (Warszawa)
  • Czas realizacji zamówienia: 1-5 dni, realizacja: od poniedziałku do piątku
  • Czas dostawy: 4-11 dni, wysyłka: od poniedziałku do piątku
  • Koszty wysyłki: bezpłatna wysyłka

Anulowanie zamówienia

Twoje zamówienie zostanie całkowicie zwrócone, jeśli zostanie anulowane w ciągu 24 godzin od zakupu. W przypadku rezygnacji z zamówienia prosimy o wysłanie wiadomości e-mail. Po wysłaniu zamówienia nie można już wprowadzać zmian.

Śledzenie zamówień

Po wysłaniu zamówienia zostanie wygenerowany numer przesyłki. Prosimy o podanie dokładnego adresu e-mail, jeśli chcą Państwo śledzić swoje zamówienie. Utworzenie konta nie jest wymagane, ale ułatwia śledzenie przesyłki.

Zmiana adresu/numeru telefonu

Jeśli chcesz zmienić numer telefonu lub adres podany podczas składania zamówienia, skontaktuj się z nami jak najszybciej przed wysłaniem zamówienia. Po złożeniu zamówienia nie możemy zmienić tych informacji. W takim przypadku możesz złożyć wniosek o zwrot i złożyć zamówienie ponownie.

Nie można śledzić zamówienia:

Jeśli masz problem z numerem przesyłki lub dostawą paczki, skontaktuj się bezpośrednio z kurierem, zanim skontaktujesz się z nami. Prosimy o cierpliwość, ponieważ informacje o śledzeniu przesyłki mogą pojawić się w ciągu 1-4 dni roboczych. W rzadkich przypadkach informacje o śledzeniu mogą nie być aktualizowane, ale zamówienie zostanie dostarczone. Prosimy o kontakt po upływie przewidywanego czasu dostawy.

W przypadku wszystkich innych pytań prosimy o kontakt.

✉️ - info@annanowakbizuteria.pl

Wysyłka międzynarodowa: wysyłka tylko na terenie Polski